joi, 21 martie 2024

POVESTEA PUIULUI DE RÂNDUNICĂ - 7 PLANȘE

POVESTEA PUIULUI DE RÂNDUNICĂ - 7 PLANȘE 


Preț: 25 lei


Achiziționați planșele de AICI

https://www.teacherspayteachers.com/Product/POVESTEA-PUIULUI-DE-RANDUNIC-7-PLANE-11298230


Inițial, plata este estimată în dolari, însă la plătire poate fi convertită în lei, așadar poate fi făcută cu orice card din Romania


Sau mă puteți contacta la nr de whatsapp: 0768263162 








Alte materiale 

PRIMĂVARA - 76 FIȘE DE LUCRU + 4 PLANȘE




POVESTEA FLORILOR DE PRIMĂVARĂ - 4 PLANȘE 



Povestea puiului de rândunică 

Într-o zi frumoasă de primăvară, au sosit din țările calde un stol de rândunele. Ajunse la noi, ele au zburat pentru a-şi găsi cuiburile rămase goale din toamnă.
Una dintre ele îşi găsi cuibul sub streașina unei case. După câteva săptâmâni, rândunica depuse un ou, din care ieși un pui frumos și pufos.
Într-o zi rândunica îi spuse puiului:
- Dragul mamei puisor, eu plec să caut câte ceva de mâncare. Să mă aștepti cuminte în cuib până mă întorc.
-Bine, mama, spuse puiul.
După plecarea mamei, puiul, curios să vadă ce se întâmplă prin curte, se așeză pe marginea cuibului și, într-un moment de neatenție, alunecă pe burlan şi ateriză într-un coș plin cu fân. Chiar atunci, băiatul care îngrijea animalele luǎ coşul cu fân și îl duse în grajd. Animalele s-au bucurat pentru mâncare, dar când să mănânce din coș țâșni puiul de rândunică direct pe nasul căluțului plângând.
-Ce s-a întâmplat micuțule? De ce plângi? îl întrebarǎ animalele.
-Nu am ascultat-o pe mama și din neatenție am căzut din cuib. Acum sunt sigur că mama mă caută, răspunse puiul.
Căluţul, înduiosat de pățania puiului de rândunică, s-a hotărât să îl ajute, ducându-l lângă cuibul lui.
Rândunica ajunsă mai devreme la cuib a văzut că puiul dispăruse și a început să-l caute dar nu îl găsi.
-Am fost tare îngrijorată din cauza ta, am crezut că nu o să te mai văd niciodată, zise acesta în timp ce își strângea puiul în brațe.
-Iartă-mă mamă că am fost neascultător, îți promit că de azi înainte o să te aștept cuminte în cuib de fiecare dată când vei pleca după mâncare.
Rândunica și puiul îi mulțumi căluțului pentru ajutorul dat, și au trăit fericite în cuib până ce a venit toamna, când au trebuit să plece în ţările calde.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Mulțumesc pentru aprecieri! 🤗

Importanța rutinei și a ritualurilor în viața copilului preșcolar

Importanța rutinei și a ritualurilor în viața copilului preșcolar - un material pe care îl puteți folosi în cadrul activităților de consilie...