Grupa: Grupa mijlocie
Tema anuală: „Când, cum și de ce se întâmplă?”
Proiect tematic: ”Primăvara, anotimpul renașterii”
Tema săptămânii: ”Florile de primăvară”
Tema activității: „Lalele”
Tipul de activitate: Consolidare de cunoștințe, priceperi și deprinderi
Forma de realizare: Activitate integrată
Categorii de activități de învățare: ADP+ALA1+ADE (DLC+DEC)+ALA2
I. ADP - Activități de dezvoltare personală
• Întâlnirea de dimineaţă: salutul, prezenta, calendarul naturii
- “Dacă aș fi o floare de primăvară, mi-ar plăcea să fiu ...!”- discuții despre florile de primăvară
• Rutine: ”Știu să mă îngrijesc!”
• Tranziții:
- ”Dimineaţa a sosit,/ Noi la grădi am venit./ Pe scăunele ne-aşezăm/ Şi frumos ne salutăm” - recitativ ritmic
- “Bat din palme clap, clap, clap,/Din picioare trap, trap, trap,/ Ne-nvârtim, ne răsucim/ Și la centre/mese noi pornim” - recitativ ritmic
- ,, Înfloresc grădinile” - cântec
II. ALA 1 – Jocuri și activități didactice liber alese
• CONSTRUCȚII:
Tema: ”Grădina cu lalele”- construcții cu piese de lemn
• ȘTIINȚE:
Tema: ”Lalele colorate”- puzzle pe tabla smart
• JOC DE ROL:
Tema: ”La florărie”
III. ADE: Activități pe domenii experiențiale:
Activitate integrată DLC+DEC
1. Domeniul Limbă și Comunicare
Tema: ,,Legenda lalelei roșii” de Păuna Ramona
Mijloc de realizare: lectura educatoarei
Joc în wordwall: https://wordwall.net/ro/resource/88253391
2. Domeniul Estetic și Creativ:
Tema: ,,Tablou cu lalele’’
Mijloc de realizare: pictură pe sare
IV. ALA2: Jocuri și activități didactice liber alese
Tema: ,,Întrecerea lalelelor”
Mijloc de realizare: joc de mișcare
Scopul activității: Dezvoltarea capacității de exprimare orală și de înțelegere a mesajului dintr-un text audiat, precum și consolidarea unor abilități practice specific nivelului de dezvoltare motrică și estetică.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu
Mulțumesc pentru aprecieri! 🤗