vineri, 23 august 2024

EU ȘI LUMEA MEA - 52 FIȘE DE LUCRU PENTRU PREȘCOLARI

Eu și lumea mea - 52 fișe de lucru pentru preșcolari 3-6 ani 
Acesta sunt eu!
- Emoții
- Sunt sănătos
- Familia
- Casa mea

PREȚ: 25 LEI


ACHIZIȚIONAȚI MATERIALUL DE AICI

https://www.teacherspayteachers.com/Product/EU-I-LUMEA-MEA-52-FIE-DE-LUCRU-PENTRU-PRECOLARI-12079530


Inițial, plata este estimată în dolari, însă la plătire poate fi convertită în lei, așadar poate fi făcută cu orice card din Romania

Sau mă puteți contacta la nr de whatsapp: 0768263162 








Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Mulțumesc pentru aprecieri! 🤗

Importanța cititului și povestirilor în dezvoltarea cognitivă a preșcolarilor

Importanța cititului și povestirilor în dezvoltarea cognitivă a preșcolarilor - un material pe care îl puteți folosi în cadrul activităților...